Bun venit la Naturando!
0 produse - 0,00 RON

Nu ai nici un produs în coșul de cumpărături!

 

Modalități de livrare

În orice contract de vânzare se pune problema stabilirii modalităților de livrare, a transferului riscurilor și a repartizării între vânzător și cumpărător a cheltuielilor aferente transportului mărfurilor.

Livrarea produselor comandate de pe pagina naturando.ro se efectuează pe întreg teritoriul României, prin modalitatea de livrare selectată de tine: folosind serviciile Poștei Române sau prin firme de curierat (în funcție de județul în care te afli). Pentru clienții din municipiul Timișoara, livrăm comanda personal (în aceeași zi sau în două ore) și oferim posibilitatea de a ridica comanda direct de la sediul nostru.

După cum spuneam, pentru a intra în posesia produselor comandate, ai trei posibilități:

prin Poșta Română: dacă alegi să primești coletul la oficiul poștal atunci plătești o taxă care începe de la 9,90 lei și urcă în funcție de greutatea totală. Transportul prin poștă durează cu aproximație între 3 și 7 zile;

prin firme de curierat: dacă alegi să primești coletul prin curier, atunci plătești o taxă care începe de la 15 lei și urcă în funcție de greutatea totală. Transportul prin curier durează între 1 și 4 zile. Livrarea este gratuită pentru sume care trec de 200 lei;

predare personală (doar în municipiul Timișoara) sau ridicare direct de la sediu: predarea personală se efectuează în maxim 2 zile lucrătoare, iar dacă alegi ridicarea de la sediu, o poți face imediat cum primești e-mailul de confirmare de la noi, e-mail prin care te anunțăm că avem produsele tale. Comanda este păstrată maxim 7 zile. În acest caz, livrarea este gratuită.

Comenzile sunt ambalate în plicuri sau în colete de carton în care adăugăm diverse resturi de celuloză sau spumă pentru a atenua cât mai mult șocurile care pot interveni pe timpul transportului.

Timpul estimativ de primire a comenzii diferă în funcție de modalitatea de livrare pe care o alegi. Un termen maxim absolut e de 2 săptămâni, în cazul în care apar situații neprevăzute. Dacă este depășit acest termen îți vom comunica un nou termen de livrare. În situația în care produsul nu se află în stocul curent de marfă, dar produsul este disponibil la comandă, ai posibilitatea comandării produsului, iar termenul de livrare îți va fi comunicat și va fi prelungit în funcție de nevoile tale.

Costurile de livrare pot fi calculate direct în coșul tău de cumpărături. Aceste costuri diferă în funcție de distanța față de sediul nostru, de adresa de destinație, de valoarea totală a bunurilor comandate de tine și de greutatea produselor, în cazul livrării prin curier.

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări stadiul acesteia din contul tău de client, în secțiunea Comenzile mele. Dacă ai salvat adrese de livrare și facturare în cont, acestea se vor încărca automat la completarea unei comenzi online.

În cazul în care ai nevoie de alte informații decât cele afișate în contul tău, dă-ne un telefon de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00, la numărul de telefon 0769232323.

Ridicarea de la sediu

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în sediul nostru, le poți ridica imediat. Dacă produsele nu sunt pe stoc în momentul în care ai înregistrat comanda, te vom anunța pe e-mail sau prin SMS pe mobil, în clipa când acestea vor ajunge la noi, ca să vii să le ridici. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate timp de 7 zile lucrătoare. Livrarea la sediul nostru se face gratuit.

Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (cu cardul online sau ordin de plată), te rugăm să ai actul de identitate la tine, ca să îți putem înmâna produsele. Dacă nu ai plătit, le poți achita în momentul în care vii să le ridici. Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.

Livrarea în aceeași zi

Dacă înregistrezi comanda în intervalul luni, ora 09:00 – vineri, ora 14:30 și vrei să facem livrarea în Timișoara, poți opta să primești produsele în aceeași zi. Pentru asta, când înregistrezi comanda trebuie să bifezi Vreau livrare astăzi. Comanda se va livra în aceeași zi, în intervalul 16:30 – 21:00. Poți beneficia de acest serviciu dacă alegi să plătești ramburs sau online cu cardul. Dacă plătești cu cardul, plata trebuie să se înregistreze ca să îți putem livra produsele în aceeași zi.

Doar produsele care sunt în stoc pot fi livrate în ziua înregistrării comenzii. Acestea sunt semnalizate prin mesajul În stoc aflat pe pagina produsului. În cazul unor erori te vom contacta prin e-mail sau telefonic și îți vom confirma posibilitatea predării în cursul aceleiași zile.

Costul pentru livrarea comenzii în aceeași zi este de 9 lei, indiferent de valoarea acesteia.

Acest serviciu este disponibil doar în municipiul Timișoara, nu și în alte localități din țară și nu se adresează clienților care sunt persoane juridice.

Livrarea în două ore

Dacă te grăbești, putem să îți livrăm comanda chiar și în două ore. Mai mult, în cazul acestei opțiuni de livrare, poți să plasezi comanda telefonic la orice oră, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Când alegi această opțiune poți plăti ramburs sau online cu cardul. Dacă plătești cu cardul, odată ce plata este acceptată, pregătim produsele și ți le livrăm în maxim două ore.

Costul pentru livrarea comenzii în două ore este de 23 lei, indiferent de valoarea ei.

Acest serviciu este disponibil doar în municipiul Timișoara, nu și în alte localități din țară. În cazul în care, din motive obiective, această livrare nu poate avea loc, te vom anunța prin mijloacele puse la îndemână de tine în momentul plasării comenzii.

Livrarea făcută de către partenerii noștri

Unele produse de pe site sunt vândute de către partenerii noștri din județul Timiș sau din țară. Aceste produse vor fi livrate direct de către acești parteneri, prin curier rapid sau alte modalități alese de aceștia. Costul și condițiile de livrare le revin partenerilor noștri.

Durata de livrare:

Vei fi contactat prin e-mail sau telefonic în maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii (în timpul programului de lucru). Comenzile efectuate în afara programului de lucru vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare. După confirmarea telefonică sau prin e-mail a comenzii tale, produsele vor ajunge, în mod normal, într-un interval de maxim 72 de ore (în funcție de modalitatea de livrare aleasă). Pentru localitățile care nu se află în aria punctelor de prezență ale curierului, livrările pot fi efectuate cu o întârziere de până la 5 zile lucrătoare, fără costuri pentru kilometri efectuați suplimentar.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării, prin întocmirea unui proces-verbal de constatare cu agentul care efectuează livrarea. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.

Alte aspecte

În cazul în care nu este nimeni acasă în momentul în care firma de curierat ajunge la tine, vei fi contactat telefonic la numărul introdus în formularul de înregistrare a comenzii.Dacă în ziua livrării nu vei fi disponibil la adresa indicată și dorești să modifici data sau locul livrării va trebui să contactezi firma de curierat prin telefon sau pe e-mail, cu o zi lucrătoare înainte de livrarea coletului. Numărul de colet îl găsești în e-mailul de Comandă procesată.

Fii atent la adresa specificată de tine în formularul de comandă! Produsele comandate vor ajunge acolo.